Hej!

Idag ska jag städa Jojo's bur och göra en liten rolig sak! ;) sen stallet också! :DDD
Allt gick bra igår och jag fick typ två påsk ägg till igår! mätt på godis!!
Och ska få ett till! ;) ahah tror jag iaf!<3
Snyggaste ägget! ;) stort också!...men vad annars?
Aaa iaf kommer en ny design snart också från photo shop..Josefina har laddat er det! :DD
På lovet ska jag rida,vara med hästar,rida och vara med kompisar! (haah rida x2)
Men jag ska fakiskt rida mer än 2 gånger ;) juu!!
Men nu ska jag allt ta och forsätta med det ajg hållde på med innan! typ SMS:A :DDDDDDDDDDD HIHI och typ läsa tining och äta godis!<3 mm men snart kommer jag spy på godiset för jag gillar inte godis egentligen men påsken är ju typ gjord av godis! :D och vad lång skit text de blev nu men aja! kommer ett långt inlägg sen! och sen släpps det en liten hemlis här på bloggen! (och ja lovar den är liten och tråkig men aja)
Klicka in här 13:00 så kommer de!<3
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0