Gårdagens ridpass

Igår red jag nere på stora banan..
Gick super bra,dock var Sammy lite dum/tittig och fjolla sig lite för skogen på ena långsidan,men sånt får man räkna med när man rider på honom! ;)
Men iaf,Josefina tog fram en liten "hoppövning" där man skulle trava över två bommar sen var det en cavaletti bom!
Sammy var även duktig här och trava fint över..sedan gjorde vi det till ett litet kryss som vi kom över i trav/galopp!
Red även på en lite volt och öva på att ställa i från det "farliga" objektet och få han att lyssna på mig.
Gick också bra haha,sedan galoppen var lite jobbig men tillslut lyssna han jätte fint på mig och gjorde presic som jag ville!(Y) hihi!
Så det var lite kort om gårdagens ridpass!! Glömde tyvärr kameran hemma så inga bilder :( Men jag lovar att snart kommer det nya fräscha bilder.
Hehe,men man ser att älskade ponnyn är på bilden!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0