Hello..

Hemma igen!
Blev sjuk första dagen och har inte släppt än -_- så surt asså!!
Men åkte skidor endå och de gick bra! :D var jätte kul! (som vanligt.)
8 Timmars bilresa...så det var svin tråkigt men med lite musik,godis,ipad och sova så gick de bra!(Y)
Vet inte om det blir skola imon,har lite huvudvärk och en envis hosta så kanske är hemma imon.
Annars så blir det skola,men då måste jag jobba sönder med allt som jag inte gjorde i Fjällen! :/ så haha.
Gör kanske occkså lite tidsinställda till imorgon!(Y)
BTW;Tänkte ha en frågestund,svarar när de är tillräckligt många frågor!
Och självklart får man en länk om man har en blogg och frågar ngt!
Saknar min Bebis!<3 <3 <3 <3


Kommentarer
Anonym

Fin blogg,ha gärna frågestund...jag kan tipsa om den! :D

2012-03-14 @ 19:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0