Heeeeeeej

Skolan var najsig,blää mat bara! bakpotatis:S
Var me Sofia&Olivia efter skolan,hela huset bullra när åskan var här och en super stor blixt;)<3
Iaf,imon skola igen sen ska jag me Filippa till RRK och kolla när hon rider Odin..privatlektion hihih!<3
Så hoppas ni hade en bra dag,för nu..nu!!!!!1<3
Min bakpotatis sång;
Bak bak bak..potatis bläää bläää blää bläää,alla alla gillar bakpotatis ut ut utan el el el elvira a-a-a--a-a-a!<3 aaa grym somsagt..spela in den i webkameran..vill ni lyssna??? hahaha never att ni får det iaf!;)
Puss på er!
Ja och älskling i söndags!<3


Kommentarer
Anonym

OMFG

2012-05-15 @ 19:36:16
Ida

Hej! Gud vilken fin blogg!!!!!<3

Kika in min och jag blir överlycklig!!!!<3

2012-05-17 @ 10:01:48
URL: http://horsefire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0