Svar!


Vilka bloggarläser du..?



ponnylycka.blogg.se En jätte duktigt dressyr inriktad tjej med en ponny som heter Cessna!



nellieberntsson.se Vet ju nästan all vem de är,men hon rider bra och tävlar på sina ponnyer Bellman,Stella och Elvis..

ponnysanning.se Är ju en "skvallerblogg" riktigt bar för att vara skvallerblogg!

ssofiaas.blogg.se Min kompis blogg,också bra!:D rider på rrk och är duktigt!<33:D



twinsis.blogg.se Min syster och hennes kompis,bloggen handlar om deras vardag med deras ponnysar!



junicarlstoft.blogg.se (lite osäker på stavningen) presic börjat läsa bloggen,men hon är riktigt duktigt!



ponilovers.blogg.se Handlar om Elina&Victoria och deras ponnyer..fina hästar och duktiga ryttare! Elinas hästar heter Solero 33 och Knatte..vet inte om den heter det på riktigt..Och Victorias heter Brave Heart och Roxelina!:D



josefinemellberg.blogg.se Ganska nystartard blogg men hon rider på sina ponnysar och är duktigt på de hon gör!:D

Dessa bloggar läser jag..läser säkert massa mer men de är dessa jag läser dagligen!;) haha!


Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0