Svar del 1

Av Linnea;
 
Nellie Berntssons ponny stella är ju till salu,hade du velat köpa henne om du fick chansen?
 
Vilka bloggar läser du?
 
Hoppa eller rida dressyr?
 
Kväll med sin kille eller med tjej kompisarna?
 
Fest eller hemmakväll?
 
Samsug eller Iphone?
 
1.Hmm..både jag och nej,tror inte det är min typ av ponny! men Nellie har verkligen gjort ett super jobb med henne!
2.Många bla. ponnysanning.se där kan man läsa om alla stora bloggar på en blogg,så slipper man besöka alla,sedan läser jag nellieberntsson.se,eliteponys.se,ponilovers.blogg.se, bara ett urval av alla bloggar jag läser!
3.Hoppa,dock så behöver ju "hopp ryttare" också dressyr så aa,men tror jag tar hopping ;)
4.Tjej kompisrna kan man ha galet kul med...men nog mysigast med sin kille
5. Hemmakväll
6.Iphone (vit)
 
 
Av Olivia:-)
 
En snygg kille?
 
vad är speciellt med Prisilla?
 
Är Prisilla svår att lasta?
 
Kommer du hyra nästa år också?
 
skola/stall
 
vänner/skola
 
vänner/stall
 
1.Benjamin lasnier,nog den snyggaste killen jag sett ;) @benjaminlasnier på Insta
2.ALLT
3.Nja,om man tvekar själv så kan hon va lite jobbig;(
4...inte den blekaste anning
5.Skola och stall,har ansvar i båda
6.Skolan
7.Ledsen men stallet går före..har man häst så har man;)
 
Av Anonym;
 
Har du ipad?
 
Ska du på sjöis?
 
Har du kille?
 
1.ja och nej..haha men familjen har!
2.Neeeej :(((((((
3.Haha,självklart..;)
 
 
 
Del två kommer snart om ni har tur ;)
 


Kommentarer
Olivia:-)

Hur ser han Benjamin ut???

Svar: Kan lägga ut en bild;)
failadeliv.blogg.se

2013-01-08 @ 19:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0