Svar del 2

Av Hannah;
 
Vill du ha .se blogg? skit stor blogg?
 
Har du Instagram?
 
1.Nja,vet inte om jag hade klarat trycket,de räcker med den jag har nu!
2.Ja,bara att följa mig, @elviraahammarberg ...obs med två a i elvira
 
Av Filippa;
 
Godis/glass
Tjejkompis/Killkompis
Hästar/katter
Vad har du gått i för sporter?
Dina bästavänner?
Bästa killkompis?
Bästa maträtten?
idol?
Julklappar/födelsedags presenter
 
 
1.Glass (fast då ska de va B&J)
2.Ibland kan tjejer bråka så mycke de kan bli jobbigt,då kan de va skönt att vara med en killkompis och bara chilla och prata! så både och ;)
3.HÄÄÄÄÄÄÄÄSSTSTSTSTAAARARARARAR 
4.Typ ridning,innebandy,fotboll aa de va typ dom,haha!
5.De är nog dom ja umgås med mest i skolan,hahahahhahahahahahaha!
6.De finns en kille som alltid finns för mig där,han är bäst..och kan alltid prata med mig..<3
7.Jag har typ inget favorit rätt,men pizza eller pasta ;)
8.Jag tycker Kevin Staut rider bra,och RGB,och Minna Telde är också braaa! (inom ridingen då;))
9.Födelsedags presenter! waaaaahhh
 
Åhh gud nu orkar jag inte mer resten kommer imon,del 3 alltså ;)
 
PUUUUUUUUUSSSS OCH KRAAAAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0