Svar på frågestund del 1


sanna
"Ditt bästa hästminne?:)"

SVAR:Det är nog när jag och min syster fick reda på att vi skulle få hyra en egen häst :D


Anonym
Vart vill du komma med din ridning?
Vad händer med Samurai nästa år?
Har du kille?
Vem är din bästis har hon/han blogg isf länka? :)
//Anonym

1:Svår fråga,men SM hade varit kul men ja..det är nog lite orimligt ;D
2:Hade jättegärna haft kvar honom men eftersom min syrra inte kan rida honom så blir det en C-Ponny nästar år :D
3:Forever alone....hahah nej det har jag inte ;)
4.Sofia på ssofiaas.blogg.se :D

Karin
Har du tävlat med samurai?
Vilka bloggar läser du VARJE dag?
Vart har du köpt det tränset med bred nosgrimma,och hur bred är nosgrimman?
Det var allt,fin blogg ;D kram <3

1:Jaa det har jag :)
2.Hehe,typ NellieB,Ssofiaas,Och några till hästblogggar men det är dom jag typ besöker VARJE dag ;)
3:Jag har köpt det på Hööks,Nosgriiman är 3Cm skulle jag tro,Bra kvalite dock lite hårt men putsa varje dag så :
Tack,Kram :)

Julia
Vad är det bästa med Samurai??
När fcik du samurai?
Har du ridit på ridskola?

1:Att han e så otrolig snäll och liskom så lätt att ha å göra med:)
2:Augsti 2010 kom han till partille :D Dock varit där tidigare
3:Jaa jag red där  i 3-4 år tror jag :)

Del två kommer senare idag antagligen :)
//Elvira



Kommentarer
lina

Fin blogg :D

Är det din egen häst/ponny? :)

2011-12-04 @ 12:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0