Fettisdagen!♥

Semlor idag! ;D
Men iaf,varit en bra dag varit i skolan och några i NO-Salen utlöste brandlarmet! ;) haha och ingen i 5-I (Vår klass) tog typ på sig jacka ;) så det var svinkallt!
Men sen flöt resten av dagen på och senare efter skolan var jag med Elsa! :D hihi,vi satte oss på en bänk utanför skolan så komm frökarna och dom såg ut som ?tecken! ;) hahah skitkul sen hade vi också granjakt! ;) mohhahaha
Sen så gick typ hela dagen fort! skönt faktsikt så nu måste jag läsa 15 min sen ska jag väl bara chilla...eller ska jag läsa..? näää! ;)
Omg vad goooott!<3
Gran jakt ;) haha nee då det är bara ett "skydd" ord! :D
Bildkälla;Häääär


Kommentarer
Emma

Hahah!, rolig dag du verkar ha haft!

2012-02-21 @ 18:52:33
Bella

Sv: tack så mycket! :) Din blogg är jättefin! :)



Jaa allt är bra med mig :), själv?

Kraam! :)

2012-02-21 @ 19:05:37
URL: http://isah.blogg.se/
E M I L I A

SV; Naaw tack, klart du får :)

2012-02-21 @ 19:09:31
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0