Planering av veckan mig och Sammy.

Måndag;Kolla på läxorna,sen stallet! :D
Tisdag;Göra läxorna...</3
Onsdag;Rida! wihhooo
Torsdag;Kompisar!
Fredag;Åka med mamma+pappa till ikea och köpa nya möbler till rummet (total makeover!<3)
Lördag;Jag och Pappa ska flytta ut alla gammal grejer och pyssla ihop alla nya! :D
Söndag;Chilla + Ponnyakuten!

Sammy's vecko schema!

Måndag;Jag kommer och rider i ridhuset/ute..?

Tisdag;M rider

Onsdag;Jag rider ute eller i ridhuset

Torsdag;M rider

Fredag;Sammy vilar!

Lördag;J kommer och rider!

Söndag;J rider även idag!




Inte den roligaste veckan för mig men aja! ;) kankse kan rida på Bissan ngn dag..? ;D


Mina favoriter i en bild!♥

//Elvira


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0