Ridit

Red ut med JOsefina&Pernilla! :D
Det var msyigt,men kallt! brrr
Innan så var vi lite i cfeet och åt lite gott! ;)
Men Sammy står ute med tre dublla tecken på dagarna och sover med ett 200 gram täcke och två fleece täcken! :D
Haha,varmt och skönt!
Men idag så fick han ett nytt vintertäcke,så han går nog bara ut med det och ett fleecetäcke under! ;)
När vi red,då var Sammy suuper pigg och typ sparng fram! och kändes som att trava på en shettis! :D
Haha,kommer aldrig sluta älska han pigga,busiga sida! ;) även fast jag typ hatar den! ;) men nu ska jag äta go hemmegjord pizza snart sen så blir det kompisar på nätet och chips...eller mellovalen! ;)
Tycker bilden är riktikt charmig (sammy inte jag)
//Elvira


Kommentarer
My

Sv; Tack! =) Har varit jätte förkyld men nu är jag med på banan igen! Kika in o se resultatet från en plåtning som jag var med på för ett tag sen =) /M

2012-02-05 @ 14:40:41
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0