Tjaaaa!

Tillbaka här nu då! :D pga av att jag råkade ta bort min andra devote blogg ;P haha skillat!
+ Att den där "bambuser" var typ ett virus eller nåt!
Men iaf vid 2 ska jag och Mamma till  stallet ta in häatran och skritta på både Bisquit och Sammy idag! :D JOsefiana har typ influesan! :( Men iaf,vi har ju fått ny ridhus botten och det går typ bara att asktta  annars sjunker man ner ;/ fail,men dom ska fixa det på Måndag!(Y)
Igår så ledde jag Bisquit på banan,de var jätte mysit!<3 hihi,vi var själv då ;)
Och Sammy skrittade i skogen! :D
En favorti bild ;) haha,vet inte varför men dom är så sjukt söta båda två!<3 :P


Kommentarer
sofia

assa vrf sa du inget, har ju typ fått virus nu!

fannn

2012-02-18 @ 16:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0