Shyyyyyyyy

Hej bloggen! :)
Rubriken kändes talnde i huvet men inte i verkligheten! ;)
Idag var det skola igen då,och våran lärare läste upp allt vi skulle kunna för att få Godkännt i biologi,kemi och fysik,men det är ju i 6:an så liten bit kvar att öva och jag ba kände...shiiit hur ska ja kunna allt detta? :O
Men det löser sig nog... :D
Matten är okcås nåt jag behöver öva på..? :)
Men Morfar vill säkert hjälpa till,då fattar jag säkert mer och mer blir lite smartare serrö!!
Jag känner liksom...matte finns inte i min värld det är inte ngt jag vill ha :(
Men det måste ju tillkomma tyvärr!!!?? :OO
MIna mål för Våris 12;
*Klara skolan gå på sommarlov med en bra känsla och ha bra omdömen inför 6:an
*Jobba på med stallet,hästrna  visa att jag kan ta ansvar!
*Träna mer..komma i form
*Förstå allting på lektionrenra och räcka upp hande ifall jag inte fattar *JAG FATTAR INTE!!!*
*Ha kul och utnytjja den lätta tiden i skolan! ;D
Hoppas ni har samma mål som mig...en inte ifall er pluggisar för ni är redan smart *SMART HEADS!!!!!*ÄÄÄÄÄÄ :(
ÄLSKAR ER SMARTHEADS NI BEHÖVS I MIN OCH MINA PUCKOHEADS VÄRLD!<3
PUSS PÅ ER!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0