Svar på frågestunden



Vad tycker du om TR'S nya regler?
Vad fick dig att börja blogga?
Vad är din mål med din Samurai?
Bästa film?
Och lite This or That;

Ponny/häst
Godis/Chips
Blogga/facebook
Stallet/kompisar
Skolan/Plugga hemma
Dressyr/hoppning
Fälttävlan/Hoppning
Idrott/Gympa (hur utalar du det?)

1.Dom är dumma,och konstiga!
2.Jadu..det vet jag inte ;)
3.Mina mål med Samurai här på våren nu..jag ska föröska fixa ett inlägg om de istället! :)
4.Bästa filmen...hmm..måst endå säga Mean Girls (lovet it♥)





Fin blogg:P
Har du nyårslöfte?
Bästa ämnet i skolan?
Ska du på rdiläger? :D vilket isf?
Hur ofta rider du din häst?
Hur gammal är din häst?
Har ni tävlat ngt?
Tackar!

1.Halvt typ ;) godis går inte bra!!

2.Jaa jag ska på sjöis!
3.Olika!<3 ofta iaf
4.Min lilla gamla polle 18 år,19 i maj!<3
5.Ja,vi har tävlat!




Vart rider du?
Vad heter din bästis?
Vilka bloggar läser du? ALLA!!
Hur gammal är du?
Hur länge har du ridit?
Vem är snyggaste killen i din klass? :D 

1.Jag rider på PRK=Partille Ridklubb!
2.Sofia!<333
3.Detta lär bli ett långt inlägg..Kjellander.blogg.se
Filippaodin.bloggplatsen.se
klaraochbrio.bloggplatsen.se
Ponnylycka.blogg.se
Sjoislb.blogg.se
josefinhammarberg.blogg.se
ponnysanning.se
Nellieberntsson.se
gennes.se (ibland=
linnolsson(ibland=
ponnyochryttare.se
dressyrmupparna.se
ungdressyr.blogg.se
dressyrfjollorna.blogg.se
....osv jag har ju typ inget liv??? :OOO nämen dessa bloggar läser jag ju itte hela tiden!!!


Kommentarer
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-12 @ 23:13:38
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
felicia

Idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss, vad tycker du om detta??

http://asslatjejerna.blogg.se/2012/january/dagens-fraga-1.html#comment

2012-01-13 @ 11:52:16
URL: http://www.asslatjejerna.se
Sofie

hiihi aha vad kul! :D Vilken urgullig ponny du har! :)

2012-01-13 @ 20:34:06
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0